klantenservice

Lego Ninjago klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Lego Ninjago abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Meis & Maas / Aboland

Telefoon: 0251-257924
Servicepagina: https://aboland.nl/bladen/kinderen-en-jeugd/jongens/lego-ninjago-magazine/
Website: http://www.meisenmaas.nl/

Lego Ninjago niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Lego Ninjago na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Verhuizing doorgeven aan Lego Ninjago

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Lego Ninjago opzeggen

Wilt u uw Lego Ninjago abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Lego Ninjago abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor Lego Ninjago en andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee