Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Mokum Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Mokum Magazine
- Telefoon: 0251-257924
- Email: klantenservice@aboland.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/mokummagazine/
- Twitter: https://twitter.com/mokummagazine
- Website: https://aboland.nl/bladen/hobby-en-vrije-tijd/mokum-magazine/
De klantenservice voor Mokum Magazine wordt verzorgd door Aboland en is telefonisch bereikbaar via 0251-257924 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Mokum Magazine niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Mokum Magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@aboland.nl.
U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.
Verhuizing doorgeven aan Mokum Magazine
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@aboland.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
U kunt een adreswijziging ook doorgeven via de website van Aboland.
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Mokum Magazine opzeggen
Wilt u uw Mokum Magazine abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of mail naar klantenservice@aboland.nl.
U ook opzeggen via de website van Aboland.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Mokum Magazine abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Mokum Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de vele andere tijdschriften op Abonnement.nl.