klantenservice

Naober klantenservice - Abonnement.nl

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Naober abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Naober is telefonisch bereikbaar via 0314-668498 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Naober niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Naober na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0314-668498 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar adressen@naober.nl.

Verhuizing doorgeven aan Naober

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via adressen@naober.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0314-668498 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Naober opzeggen

Wilt u uw Naober abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0314-668498. Of mail naar adressen@naober.nl.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Naober abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Naober aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de vele andere tijdschriften op Abonnement.nl.

Naober op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee