Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Naober abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- RAS Uitgevers BV
- Telefoon: 0314-668498
- Email: [email protected]
- Facebook: https://www.facebook.com/naobermagazine.nl/
- Twitter: https://twitter.com/naobermagazine
- Website: https://aboland.nl/bladen/hobby-en-vrije-tijd/mokum-magazine/
De klantenservice voor Naober is telefonisch bereikbaar via 0314-668498 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Naober niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Naober na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0314-668498 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizing doorgeven aan Naober
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0314-668498 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Naober opzeggen
Wilt u uw Naober abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0314-668498. Of mail naar [email protected].
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Naober abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Naober aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de vele andere tijdschriften op Abonnement.nl.