klantenservice

OnzeEigenTuin klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend OnzeEigenTuin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Het Huis van Linnaeus BV

Telefoon: 020-3202823
Email: abonnementen@onzeeigentuin.nl
Website: https://www.onzeeigentuin.nl/contact/

De klantenservice voor OnzeEigenTuin is telefonisch bereikbaar via 020-3202823 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

OnzeEigenTuin niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter OnzeEigenTuin na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-3202823 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnementen@onzeeigentuin.nl.

Verhuizing doorgeven aan OnzeEigenTuin

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abonnementen@onzeeigentuin.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 020-3202823 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

OnzeEigenTuin opzeggen

Wilt u uw OnzeEigenTuin abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-3202823. Of mail naar abonnementen@onzeeigentuin.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

OnzeEigenTuin abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor OnzeEigenTuin en andere tuinbladen op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee