klantenservice

OnzeEigenTuin klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend OnzeEigenTuin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor OnzeEigenTuin is telefonisch bereikbaar via 020-3202823 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

OnzeEigenTuin niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter OnzeEigenTuin na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-3202823 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnementen@onzeeigentuin.nl.

Verhuizing doorgeven aan OnzeEigenTuin

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abonnementen@onzeeigentuin.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 020-3202823 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

OnzeEigenTuin opzeggen

Wilt u uw OnzeEigenTuin abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-3202823. Of mail naar abonnementen@onzeeigentuin.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

OnzeEigenTuin abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele OnzeEigenTuin aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tuinbladen op Abonnement.nl.

OnzeEigenTuin op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee