klantenservice

Privé klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Privé abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Privé is telefonisch bereikbaar via 088-8248242 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Privé niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Privé na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-8248242 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar t.abonneevragen@telegraaf.nl.

U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van de Telegraaf.

Verhuizing doorgeven aan Privé

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via t.abonneevragen@telegraaf.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-8248242 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Privé opzeggen

Wilt u uw Privé abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-8248242. Of mail naar t.abonneevragen@telegraaf.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Privé abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Privé aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere roddelbladen op Abonnement.nl.

Privé op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee