Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Tekstblad abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Virtùmedia
- Telefoon: 085-0407400
- Email: [email protected]
- Facebook: https://www.facebook.com/Tekstblad/
- Twitter: https://twitter.com/Tekstblad
- Website: https://tekstblad.nl/contact
De klantenservice voor Tekstblad is telefonisch bereikbaar via 085-0407400 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Tekstblad niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Tekstblad na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.
Verhuizing doorgeven aan Tekstblad
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Tekstblad opzeggen
Wilt u uw Tekstblad abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Of mail naar [email protected].
Bekijk ook de voorwaarden van de uitgever.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Tekstblad abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Tekstblad aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de honderden andere kranten en tijdschriften op Abonnement.nl.