klantenservice

Tekstblad klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Tekstblad abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Tekstblad is telefonisch bereikbaar via 085-0407400 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Tekstblad niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Tekstblad na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].

U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.

Verhuizing doorgeven aan Tekstblad

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Tekstblad opzeggen

Wilt u uw Tekstblad abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Of mail naar [email protected].

Bekijk ook de voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Tekstblad abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Tekstblad aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de honderden andere kranten en tijdschriften op Abonnement.nl.

Tekstblad op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee