klantenservice

TopGear Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend TopGear Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

TopGear Magazine

Servicepagina: https://topgear.nl/service/

TopGear Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter TopGear Magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Vul het formulier in op https://topgear.nl/serviceformulier/.

Verhuizing doorgeven aan TopGear Magazine

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Log in op uw persoonlijke pagina en pas uw adresgegevens aan. Hier vindt u ook een overzicht van uw bestellingen en facturen. Tevens kunt u via deze login TopGear digitaal lezen.

TopGear Magazine opzeggen

Wilt u uw TopGear Magazine abonnement opzeggen? Laat het ons weten via https://topgear.nl/serviceformulier/.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor TopGear Magazines en andere autobladen op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee