klantenservice

TopGear Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend topGear Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor topGear Magazine is telefonisch bereikbaar via 020-7601236 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

topGear Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter topGear Magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-7601236 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar service@topgear.nl.

Verhuizing doorgeven aan topGear Magazine

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via service@topgear.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 020-7601236 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

topGear Magazine opzeggen

Wilt u uw topGear Magazine abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-7601236. Of mail naar service@topgear.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

topGear Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele topGear Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.

topGear Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee