klantenservice

TTM klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend TTM.nl abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor TTM.nl is telefonisch bereikbaar via 088-2266648 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

TTM.nl niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter TTM.nl na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-2266648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnement@eisma.nl.

Verhuizing doorgeven aan TTM

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abonnement@eisma.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-2266648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

TTM.nl opzeggen

Wilt u uw TTM.nl abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266648. Of mail naar abonnement@eisma.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

TTM.nl abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele TTM.nl aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.

TTM.nl op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee