Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend TTM.nl abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Eisma Media Group
- Telefoon: 088-2266648
- Email: abonnement@eisma.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/ttmnl
- Twitter: https://twitter.com/ttmnl
- Website: https://www.ttm.nl/contact/
De klantenservice voor TTM.nl is telefonisch bereikbaar via 088-2266648 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
TTM.nl niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter TTM.nl na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-2266648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonnement@eisma.nl.
Verhuizing doorgeven aan TTM
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abonnement@eisma.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-2266648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
TTM.nl opzeggen
Wilt u uw TTM.nl abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266648. Of mail naar abonnement@eisma.nl.
Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
TTM.nl abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele TTM.nl aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.