klantenservice

VROUW Glossy klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend VROUW Glossy abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor VROUW Glossy is telefonisch bereikbaar via 088-8248205 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

VROUW Glossy niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter VROUW Glossy na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-8248205 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar t.abonneevragen@telegraaf.nl.

Verhuizing doorgeven aan VROUW Glossy

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via t.abonneevragen@telegraaf.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-8248205 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

VROUW Glossy opzeggen

Wilt u uw VROUW Glossy abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-8248205 . Of mail naar t.abonneevragen@telegraaf.nl.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

VROUW Glossy abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele VROUW Glossy aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vrouwenbladen op Abonnement.nl.

VROUW Glossy op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee