klantenservice

Winelife klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Winelife abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Winelife niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Winelife na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.

Verhuizing doorgeven aan Winelife

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een adreswijziging ook doorgeven via de website van Aboland.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Winelife opzeggen

Wilt u uw Winelife abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. U ook opzeggen via de website van Aboland.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Winelife abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Winelife aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere culinaire tijdschriften op Abonnement.nl.

Winelife op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee