Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Winelife abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Oseberg Publishing BV / Aboland
Telefoon: 0251-257924
Servicepagina: https://aboland.nl/bladen/voeding-en-gezondheid/drinken/winelifemagazine/
Facebook: https://www.facebook.com/winelifenl/
Twitter: https://twitter.com/wine_life
Winelife niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Winelife na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.
Verhuizing doorgeven aan Winelife
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een adreswijziging ook doorgeven via de website van Aboland.
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Winelife opzeggen
Wilt u uw Winelife abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. U ook opzeggen via de website van Aboland.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor WineLife en andere culinaire magazines op Abonnement.nl.