Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Winelife abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Oseberg Publishing BV / Aboland
- Telefoon: 0251-257924
- Servicepagina: Aboland.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/winelifenl/
- Twitter: https://twitter.com/wine_life
Winelife niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Winelife na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.
Verhuizing doorgeven aan Winelife
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een adreswijziging ook doorgeven via de website van Aboland.
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Winelife opzeggen
Wilt u uw Winelife abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. U ook opzeggen via de website van Aboland.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Winelife abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Winelife aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere culinaire tijdschriften op Abonnement.nl.