Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Contactgegevens
Telefoon | Webpagina | |
Klantenservice | 02 454 2590 | https://www.hln.be/service/ |
Bezorgservice | 02 490 1100 | https://www.hln.be/service/levering |
Webshop | 02 454 2590 | https://shop.hln.be |
Openingstijden
Ma. t/m vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Klantenservice | 08:00 - 17:00 | Gesloten | Gesloten |
Bezorgservice | 08:00 - 17:00 | 09:00 - 13:00 | Gesloten |
Webshop | 08:00 - 17:00 | Gesloten | Gesloten |
Het Laatste Nieuws digitaal lezen
Heeft u een Het Laatste Nieuws abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.hln.be/service/digitale_voordelen
Het Laatste Nieuws niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:30 uur bezorgd en op zaterdag voor 10:00. Is Het Laatste Nieuws niet geleverd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.hln.be/service/levering
Het Laatste Nieuws vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging van de papieren krant tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen op een ander adres in België. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.hln.be/service/vakantie
Het Laatste Nieuws opzeggen
Wilt u uw HLN abonnement opzeggen, neem minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum telefonisch contact op met de klantenservice op het nummer 02 454 2590. Kies in het keuzemenu voor optie 4 voor opzeggen. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.hln.be/service/opzeggen