klantenservice

De Morgen klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Contactgegevens


Telefoon

Webpagina

Klantenservice 02 454 2591https://www.demorgen.be/service/
Bezorgservice02 490 1104https://www.demorgen.be/service/levering
Webshop02 454 2591https://shop.demorgen.be

Openingstijden


Ma. t/m vrijdag

Zaterdag

Zondag

Klantenservice 08:00 - 17:00GeslotenGesloten
Bezorgservice08:00 - 17:0009:00 - 13:00Gesloten
Webshop08:00 - 17:00GeslotenGesloten


De Morgen digitaal lezen

Heeft u een De Morgen abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.demorgen.be/redactie/digitaallezen/

De Morgen niet ontvangen

De krant wordt doordeweeks voor 07:30 uur bezorgd en op zaterdag voor 10:00. Is De Morgen niet geleverd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.demorgen.be/service/levering

De Morgen vakantieservice

Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging van de papieren krant tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen op een ander adres in België. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.demorgen.be/service/vakantie

De Morgen opzeggen

Een stopzetting dient telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement. U kunt de klantenservice bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02 454 25 91 (optie stopzettingen).

Naar De Morgen op Abonnement.be

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee