Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Contactgegevens
Telefoon | Webpagina | |
Klantenservice | 02 454 2591 | https://www.demorgen.be/service/ |
Bezorgservice | 02 490 1104 | https://www.demorgen.be/service/levering |
Webshop | 02 454 2591 | https://shop.demorgen.be |
Openingstijden
Ma. t/m vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Klantenservice | 08:00 - 17:00 | Gesloten | Gesloten |
Bezorgservice | 08:00 - 17:00 | 09:00 - 13:00 | Gesloten |
Webshop | 08:00 - 17:00 | Gesloten | Gesloten |
De Morgen digitaal lezen
Heeft u een De Morgen abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.demorgen.be/redactie/digitaallezen/
De Morgen niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:30 uur bezorgd en op zaterdag voor 10:00. Is De Morgen niet geleverd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.demorgen.be/service/levering
De Morgen vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging van de papieren krant tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen op een ander adres in België. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.demorgen.be/service/vakantie
De Morgen opzeggen
Een stopzetting dient telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement. U kunt de klantenservice bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02 454 25 91 (optie stopzettingen).