Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Humo abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
DPG Media
Telefoon: 02 454 2912
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/humo.be
Twitter: https://twitter.com/humo
Website: https://www.humo.be/service/
Humo klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Humo niet ontvangen
U krijgt Humo wekelijks op dinsdag thuisgeleverd door de post of de door u gekozen rondeman. Indien u ervoor kiest om uw magazine af te halen bij uw vaste krantenwinkel, checkt u dan de openingsuren van de winkel. Heeft u Humo op woensdag niet of beschadigd ontvangen? Bel dan voor een bezorgklacht naar 02 490 1112 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00 en zaterdag tot 13:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Humo. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Humo digitaal lezen
Met een Humo abonnement kunt u iedere editie vanaf dinsdag ook digitaal lezen in de app. Kies hieronder voor de Google app store (voor Android) of Apple App Store (voor iOS) om de app van Humo te downloaden.
Google App Store Apple App Store
Meer informatie over Humo digitaal lezen vindt u ook op de website van Humo.
Humo opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 02 454 2912. Houdt rekening van een opzegtermijn van een maand.
Humo aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken, voor Humo en honderden andere tijdschriften en kranten.