klantenservice

IEX Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend IEX Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

IEX
Email: klantenservice@iex.nl
Website: https://www.iex.nl/contact

IEX Magazine niet ontvangen

Heeft u een IEX Premium Totaal abonnement en was u lid de dinsdag voor de leverdatum van het IEX Magazine? Dan is u een IEX Magazine toegestuurd per post (Let op: met een IEX Premium Digitaal abonnement krijgt u geen printversie toegestuurd maar heeft u toegang tot de digitale versie van het IEX Magazine). Heeft u deze toch niet ontvangen, doorloop dan de volgende stappen:

  1. Heeft u nog een lopend Premium Totaal abonnement? Controleer in Mijn abonnementen de abonnementsperiode.
  2. Kloppen uw adresgegevens nog? Controleer in Mijn gegevens uw adresgegevens.
  3. Heeft u een lopend Premium Totaal abonnement en zijn uw adresgegevens correct? Dan verzoeken wij u vriendelijke de bezorgklacht te melden bij PostNL via deze link.
  4. Bekijk hier het digitale IEX Magazine.
  5. Mocht deze klacht zich vaker voordoen dan verzoeken wij u vriendelijke contact op te nemen via het contactformulier.

IEX Magazine opzeggen

U kunt een opzegging van uw abonnement doorgeven aan klantenservice@iex.nl. Zij zullen de opzegging voor u in behandeling nemen en verwerken.

De stopzetting van een IEX Premium maandabonnement gaat in vanaf de eerstvolgende maand. Halverwege de maand kunt u uw abonnement stopzetten noch restitueren. Het IEX Premium jaarabonnement is per jaar opzegbaar. Opzegging van de particuliere abonnementen na automatische verlenging kan met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

IEX Magazine aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor IEX Magazine.

IEX Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee