klantenservice

Goed Gevoel klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Goed Gevoel abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

DPG Media
Telefoon: 02/454.29.51
Website: https://www.goedgevoel.be/service/

Goed Gevoel digitaal lezen

De digitale editie van Goed Gevoel kunt u raadplegen via de site of via de app. Het nieuwste nummer is iedere 3de woensdag van de maand vanaf 5u 's morgens te dowloaden. Meer informatie over Goed Gevoel digitaal lezen vindt u op de website van Goed Gevoel.

Goed Gevoel niet ontvangen

De uitgever streeft er naar om het magazine elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling bij u te bezorgen. Als dit niet is gelukt, geef uw bezorgklacht door via de website van Goed Gevoel. Of bel met de bezorgservice tijdens de kantooruren (ma-vr: 8u - 17u | za: 8u - 13u) via 02/490.11.16.

Goed Gevoel opzeggen

Neem dan minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van uw abonnement (algemene voorwaarden) telefonisch contact op met ons op het nummer 02/454.29.51.

Goed Gevoel aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Goed Gevoel.

Goed Gevoel op abonnement.be

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee