klantenservice

Goed Gevoel klantenservice

Heeft u een abonnement op Goed Gevoel? Op deze pagina leest u alles over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. De meeste zaken regelt u eenvoudig via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, uw bezorging beheren of uw digitale toegang regelen. Komt u er niet uit, dan helpt onze klantenservice u graag verder.

Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen

Contact

Heeft u een vraag over uw Goed Gevoel-abonnement of bezorging? De klantenservice en bezorgservice staan klaar om u te helpen. U kunt ook een bericht sturen via het contactformulier. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een reactie.

AfdelingTelefoonWebsite
Klantenservicemijnomgeving.goedgevoel.be
Bezorgservicemijnomgeving.goedgevoel.be

Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.

Uw abonnement wijzigen

Wilt u uw Goed Gevoel-abonnement aanpassen? Dat regelt u eenvoudig via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw adres of betaalmethode wijzigen en uw voorkeuren beheren.

Goed Gevoel niet ontvangen

Heeft u Goed Gevoel deze week niet ontvangen? Geef het eenvoudig door via de online bezorgservice in Mijn Omgeving. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt, zodat u snel weer uw magazine ontvangt.

Goed Gevoel digitaal lezen

Goed Gevoel is een uitgave van DPG Media. Als abonnee kunt u het magazine ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Maak dit account aan en koppel het aan uw abonnement om toegang te krijgen tot de digitale versie.

Na koppeling kunt u Goed Gevoel lezen op uw smartphone, tablet of computer. U krijgt ook toegang tot andere digitale titels van DPG Media binnen hetzelfde account.

Lees meer op de pagina Digitaal toegang en account.

Goed Gevoel opzeggen

Wilt u uw abonnement op Goed Gevoel stopzetten? Dat doet u het snelst via de online opzegpagina. U ontvangt meteen een bevestiging van uw opzegging.

De opzegtermijn hangt af van uw abonnementstype. Indien u een aanbieding heeft, kunt u opzeggen tegen het einde van de kortingsperiode, tot één maand voor afloop. Bij een regulier abonnement geldt een opzegtermijn van één maand.

Goed Gevoel aanbiedingen

Nog geen abonnement op Goed Gevoel? Bekijk de actuele aanbiedingen op Abonnement.be. Daar vindt u ook acties voor andere gezondheidstijdschriften.

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik dat ik Goed Gevoel niet heb ontvangen?

U meldt dit eenvoudig via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.

Hoe wijzig ik mijn Goed Gevoel-abonnement?

U kunt uw adres of betaalgegevens aanpassen via de verhuisservice of de betaalservice in Mijn Omgeving.

Hoe zeg ik mijn Goed Gevoel-abonnement op?

U kunt opzeggen via de pagina Abonnement opzeggen.

Hoe lees ik Goed Gevoel digitaal?

Maak een DPG-account aan en koppel dit aan uw abonnement. Daarna kunt u Goed Gevoel digitaal lezen via de website of app. Meer informatie vindt u bij de digitale toegang.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee