klantenservice

Story (België) klantenservice

Heeft u een abonnement op Story? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. Veel zaken regelt u eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens wijzigen, uw bezorging beheren of uw digitale toegang instellen. Komt u er niet uit, dan helpen we u graag verder via de klantenservice.

Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen

Contact

Heeft u vragen over uw Story-abonnement of de bezorging? Via het contactformulier stuurt u eenvoudig een bericht naar onze klantenservice. U ontvangt doorgaans binnen enkele werkdagen een reactie.

Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.

Uw abonnement wijzigen

Wilt u uw Story-abonnement aanpassen? Dat kan snel via Mijn Omgeving. Hier past u uw adres of betaalmethode aan en beheert u uw abonnement, zodat u zonder onderbreking kunt blijven lezen.

Story niet ontvangen

Heeft u Story niet ontvangen? Meld dit eenvoudig via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt, zodat u uw magazine zo snel mogelijk alsnog ontvangt.

Story digitaal lezen

Story is een uitgave van DPG Media. Als abonnee kunt u het magazine ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Na koppeling van uw account krijgt u direct toegang tot de digitale editie.

Met hetzelfde account heeft u ook toegang tot andere digitale titels van DPG Media.

Meer informatie vindt u op Digitaal toegang en account.

Story opzeggen

Wilt u uw Story-abonnement stopzetten? Dat regelt u eenvoudig online via de opzegpagina. U ontvangt na het doorgeven van uw opzegging meteen een bevestiging.

Story aanbiedingen

Nog geen Story-abonnement? Ontdek de actuele Story aanbiedingen op Abonnement.be. Daar vindt u ook interessante acties voor andere showbizz magazines.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik Story niet heb ontvangen?

Geef uw melding door via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.

Hoe wijzig ik mijn Story-abonnement?

Wijzig uw adres of betaalmethode via de verhuisservice of betaalservice in Mijn Omgeving.

Hoe zeg ik mijn Story-abonnement op?

Opzeggen kan online via de opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging.

Hoe lees ik Story digitaal?

Maak een DPG-account aan en koppel dit aan uw abonnement. Daarna kunt u Story digitaal lezen via de website of app. Meer informatie vindt u op de pagina over digitaal lezen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee