klantenservice

TV Familie klantenservice

Heeft u een abonnement op TV Familie? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. Veel zaken regelt u snel en eenvoudig via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, uw bezorging beheren of uw digitale toegang regelen. Komt u er niet uit, dan helpt onze klantenservice u graag verder.

Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen

Contact

Heeft u vragen over uw TV Familie-abonnement of de bezorging? U kunt ons bereiken via de klantenservice of bezorgservice. Een bericht sturen kan ook via het contactformulier. U ontvangt meestal binnen enkele werkdagen een reactie.

AfdelingWebsite
Klantenservicemijnomgeving.tvfamilie.be
Bezorgservicemijnomgeving.tvfamilie.be

Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.

Uw abonnement wijzigen

Wilt u uw TV Familie-abonnement aanpassen? Dat doet u eenvoudig via Mijn Omgeving. Hier kunt u onder meer uw adres of betaalmethode wijzigen of uw bezorging tijdelijk pauzeren.

TV Familie niet ontvangen

Heeft u TV Familie niet ontvangen? Meld dit eenvoudig via de bezorgservice in Mijn Omgeving. Uw melding wordt doorgaans binnen enkele werkdagen opgevolgd, zodat u snel weer uw wekelijkse magazine ontvangt.

TV Familie digitaal lezen

TV Familie is een uitgave van DPG Media. Als abonnee kunt u het magazine ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Maak dit account aan en koppel het aan uw abonnement om toegang te krijgen tot de digitale editie.

Na koppeling kunt u TV Familie lezen op uw smartphone, tablet of computer. Met hetzelfde account krijgt u ook toegang tot andere digitale titels van DPG Media.

Lees meer op de pagina Digitaal toegang en account.

TV Familie opzeggen

Wilt u uw abonnement op TV Familie stopzetten? Dat kan eenvoudig online via de opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging van uw opzegging.

TV Familie aanbiedingen

Nog geen abonnement op TV Familie? Bekijk de actuele aanbiedingen op Abonnement.be. U vindt daar ook acties voor andere tv-gidsen en showbizzmagazines.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik TV Familie niet heb ontvangen?

Meld dit via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.

Hoe wijzig ik mijn TV Familie-abonnement?

Wijzig uw adres of betaalgegevens via de verhuisservice of via de betaalservice in Mijn Omgeving.

Hoe zeg ik mijn TV Familie-abonnement op?

Opzeggen kan online via de opzegpagina.

Hoe lees ik TV Familie digitaal?

Maak een DPG-account aan en koppel dit aan uw abonnement. Daarna kunt u TV Familie digitaal lezen via de website of app. Meer informatie vindt u bij de veelgestelde vragen over digitaal lezen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee