klantenservice

TeVe-Blad klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend TeVe-Blad abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

DPG Media
Telefoon: 02/454.29.17
Website: https://www.teveblad.be/service/

TeVe-Blad niet ontvangen

De uitgever streeft ernaar het magazine elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling bij u te bezorgen. Als het niet gelukt geeft u uw bezorgklacht hier door. U kunt kiezen voor een verlenging van uw abonnement of het nasturen van het gemiste magazine.

U kunt bellen met de bezorgservice tijdens de kantooruren (ma - vr: 8u - 17u | za: 8u - 13u) via 02/454.29.17.

TeVe-Blad opzeggen

Neem dan minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van uw abonnement (algemene voorwaarden) telefonisch contact op met ons op het nummer 02/454.29.17 en kies in het keuzemenu voor optie 4.

TeVe-Blad aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor TeVe-Blad.

TeVe-Blad op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee