klantenservice

Klantenservice Puzzelbrein

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw tijdschrift neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Roniko BV
Telefoon: 040–7440503
Email: klantenservice@puzzelbrein.nl
Website: https://www.puzzelbrein.nl/contact/

Puzzelbrein klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag, woensdag en vrijdag 10:00 tot 12:00.

Puzzelbrein niet ontvangen

Is Puzzelbrein niet of beschadigd bezorgd? Bel voor bezorgklachten naar 040–7440503. Of stuur een email naar klantenservice@puzzelbrein.nl.

Puzzelbrein digitaal lezen

Met een Puzzelbrein abonnement kunt u iedere editie ook digitaal lezen in de app van Tijdschrift.nl. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine).
https://tijdschrift.nl/activeer/hearst.

Download hierna de app van Tijdschrift.nl. Na de login vindt u uw magazine(s) onder "Tijdschriften" in de bibliotheek. Geselecteerde nummers worden op de achtergrond gedownload en zijn daarna terug te vinden onder 'Gedownload'. Eenmaal gedownload zijn de nummers ook zonder internetverbinding in te zien. Klik op onderstaande link voor meer informatie over het digitaal abonnement.
https://abonnement.Puzzelbrein.nl/faq.

Puzzelbrein opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op maandag, woensdag en vrijdag 10:00 tot 12:00 via 040–7440503.

U kunt ook mailen naar klantenservice@puzzelbrein.nl. Vermeld altijd uw naam en adresgegevens, alsmede uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine.) Houdt u rekening van een opzegtermijn van 1 maand.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://puzzelbrein.nl/algemene-voorwaarden/

Naar Puzzelbrein op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee