Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Motoplus abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Volgas Producties / Aboland
- Telefoon: 0251-257932
- Servicepagina: Aboland.nl
- Facebook: https://nl-nl.facebook.com/motoplusmagazine/
Motoplus niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Motoplus na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257932 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.nl.
Verhuizing doorgeven aan Motoplus
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw adreswijziging door via de website van Aboland.nl.
Motoplus opzeggen
Wilt u uw Motoplus abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257932. U kunt ook opzeggen via de website van Aboland.nl.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Motoplus abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Motoplus aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere motorbladen op Abonnement.nl.