klantenservice

Motoplus klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Motoplus abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Motoplus niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Motoplus na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257932 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.nl.

Verhuizing doorgeven aan Motoplus

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw adreswijziging door via de website van Aboland.nl.

Motoplus opzeggen

Wilt u uw Motoplus abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257932. U kunt ook opzeggen via de website van Aboland.nl.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Motoplus abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Motoplus aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere motorbladen op Abonnement.nl.

Motoplus op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee