Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Residence abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Residence / SP Abonneeservice
- Telefoon: 0172-476085
- Servicepagina: https://spabonneeservice.nl/contact/
- Facebook: https://www.facebook.com/Residencemagazine
Residence niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Residence na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0172-476085 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van SP Abonneeservice.
Verhuizing doorgeven aan Residence
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van SP Abonneeservice.
Residence opzeggen
Wilt u uw Residence abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0172-476085. Of gebruik het formulier op SP Abonneeservice.
Er geldt een opzegtermijn van tenminste 4 weken.
Residence abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Residence aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere woontijdschriften op Abonnement.nl.