klantenservice

Residence klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Residence abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Residence / SP Abonneeservice

Telefoon: 088-1102083
Servicepagina: https://spabonneeservice.nl/contact/
Facebook: https://www.facebook.com/Residencemagazine

Residence niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Residence na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102083 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van SP Abonneeservice.

Verhuizing doorgeven aan Residence

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van SP Abonneeservice.

Residence opzeggen

Wilt u uw Residence abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-1102083. Of gebruik het formulier op SP Abonneeservice.

Er geldt een opzegtermijn van tenminste 4 weken.

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor Residence en andere woonmagazines op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee