Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend KIJK Geschiedenis abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Roularta Media Nederland
Telefoon: 020-894-5666
Email: [email protected]
Website: https://www.kijkmagazine.nl/klantenservice/
KIJK Geschiedenis klantenservice wordt verzorgd door SPN Abonneeservice en is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
KIJK Geschiedenis niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat KIJK Geschiedenis een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is KIJK Geschiedenis echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-894-5666 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van KIJK Geschiedenis. Of mail naar [email protected]. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 6 weken.
U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het contactformulier op de website van KIJK Magazine.
KIJK Geschiedenis opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-894-5666. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/
KIJK Geschiedenis abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de KIJK Geschiedenis aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere geschiedenismagazines op Abonnement.nl.