klantenservice

KIJK Geschiedenis klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend KIJK Geschiedenis abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Roularta Media Nederland
Telefoon: 020-894-5666
Email: klantenservice@kijkmagazine.nl
Website: https://www.kijkmagazine.nl/klantenservice/

KIJK Geschiedenis klantenservice wordt verzorgd door SPN Abonneeservice en is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

KIJK Geschiedenis niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat KIJK Geschiedenis een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is KIJK Geschiedenis echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-894-5666 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van KIJK Geschiedenis. Of mail naar klantenservice@kijkmagazine.nl. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 6 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het contactformulier op de website van KIJK Magazine.

KIJK Geschiedenis opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-894-5666. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/

KIJK Geschiedenis abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de KIJK Geschiedenis aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere geschiedenismagazines op Abonnement.nl.

KIJK Geschiedenis op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee