Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Genoeg abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Virtùmedia B.V.
Telefoon: 085-0407400
Email: abonnementen@genoeg.nl
Website: https://tijdvoortijdschriften.nl/contact
Genoeg klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 17:00.
Genoeg niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Genoeg een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Genoeg echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Genoeg. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van Genoeg.
Genoeg opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.
U kunt ook online uw Genoeg abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op de website van Genoeg.
Genoeg abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Genoeg aanbiedingen te bekijken.