klantenservice

Monumentaal klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Monumentaal abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Monumentaal niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Monumentaal na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257-924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.

Verhuizing doorgeven aan Monumentaal

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van Aboland.

Monumentaal opzeggen

Wilt u uw Monumentaal abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257-924. Of gebruik het formulier op Aboland.

Monumentaal abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Monumentaal aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere woonmagazines op Abonnement.nl.

Monumentaal op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee