Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Monumentaal abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Monumentaal / Aboland
- Telefoon: 0251-257-924
- Email: info@monumentaal.com
- Servicepagina: Aboland.nl
Monumentaal niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Monumentaal na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257-924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.
Verhuizing doorgeven aan Monumentaal
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van Aboland.
Monumentaal opzeggen
Wilt u uw Monumentaal abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257-924. Of gebruik het formulier op Aboland.
Monumentaal abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Monumentaal aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere woonmagazines op Abonnement.nl.