klantenservice

Monumentaal klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Monumentaal abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Monumentaal / Aboland

Telefoon: 0251-257-924
Email: info@monumentaal.com
Servicepagina: Aboland.nl

Monumentaal niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Monumentaal na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257-924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.

Verhuizing doorgeven aan Monumentaal

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van Aboland.

Monumentaal opzeggen

Wilt u uw Monumentaal abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257-924. Of gebruik het formulier op Aboland.

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor Monumentaal en andere kunst- en cultuurmagazines op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee