klantenservice

Leven in Frankrijk klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Leven in Frankrijk abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Credit Media

Telefoon: 088-1102081
Email: leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl
Website: https://leveninfrankrijk.nl/contact/

De klantenservice voor Leven in Frankrijk is telefonisch bereikbaar via 088-1102081 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Leven in Frankrijk niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Leven in Frankrijk na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102081 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl.

Verhuizing doorgeven aan Leven in Frankrijk

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-1102081 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Leven in Frankrijk opzeggen

Wilt u uw Leven in Frankrijk abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266636 Of mail naar leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Reismagazines

Op zoek naar een nieuw, inspirerend reismagazine? Bekijk alle reismagazines op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee