Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Leven in Frankrijk abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Credit Media
Telefoon: 088-1102081
Email: leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl
Website: https://leveninfrankrijk.nl/contact/
De klantenservice voor Leven in Frankrijk is telefonisch bereikbaar via 088-1102081 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Leven in Frankrijk niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Leven in Frankrijk na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-1102081 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl.
Verhuizing doorgeven aan Leven in Frankrijk
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-1102081 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Leven in Frankrijk opzeggen
Wilt u uw Leven in Frankrijk abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266636 Of mail naar leveninfrankrijk@spabonneeservice.nl.
Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
Reismagazines
Op zoek naar een nieuw, inspirerend reismagazine? Bekijk alle reismagazines op Abonnement.nl.