klantenservice

CleanTotaal klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend CleanTotaal abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Prosu

Telefoon: 0320-286939
Email: abonnementen@prosu.nl
Servicepagina: prosu.nl/contact

CleanTotaal niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het vakblad niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter CleanTotaal na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0320-286939 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van de uitgever.

Verhuizing doorgeven aan CleanTotaal

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het vakblad op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van de uitgever.

CleanTotaal opzeggen

Wilt u uw CleanTotaal abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0320-286939. Of gebruik het formulier op de uitgever.

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor CleanTotaal en andere vakbladen op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee