klantenservice

CleanTotaal klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend CleanTotaal abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Prosu

Telefoon: 0320-286939
Email: abonnementen@prosu.nl
Servicepagina: prosu.nl/contact

CleanTotaal niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het vakblad niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter CleanTotaal na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0320-286939 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van de uitgever.

Verhuizing doorgeven aan CleanTotaal

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het vakblad op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van de uitgever.

CleanTotaal opzeggen

Wilt u uw CleanTotaal abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0320-286939. Of gebruik het formulier op de uitgever.

CleanTotaal aanbiedingen en andere vakbladen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele CleanTotaal aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

CleanTotaal op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee