klantenservice

De Loonwerker klantenservice

Voor het wijzigen of stopzetten van een lopend De Loonwerker abonnement neemt u rechtstreeks contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso’s) en problemen met de bezorging.

Prosu

Telefoon: 0320-286939
Email: abonnementen@prosu.nl
Servicepagina: prosu.nl/contact

De Loonwerker niet ontvangen

PostNL bezorgt binnen 2 dagen. Hierdoor kan het voorkomen dat het vakblad niet telkens op dezelfde dag van de maand op uw mat ligt. Is De Loonwerker na 3 dagen nog steeds niet bezorgd of beschadigd aangekomen? Neem dan contact op met 0320-286939 (op werkdagen tussen 09:00 en 17:00). U kunt ook online een bezorgklacht melden via de website van de uitgever.

Verhuizing doorgeven aan De Loonwerker

Gaat u verhuizen of wilt u het vakblad voortaan op een ander adres ontvangen? Geef uw nieuwe adres eenvoudig door via de website van de uitgever.

De Loonwerker opzeggen

Overweegt u uw De Loonwerker abonnement te beëindigen? Bel dan met de klantenservice via 0320-286939 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt uw opzegging ook indienen via het formulier op de uitgever.

De Loonwerker aanbiedingen en andere vakbladen

Heeft u nog geen abonnement? Klik dan op de onderstaande knop om de actuele aanbiedingen van De Loonwerker te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

De Loonwerker op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee