klantenservice

De Loonwerker klantenservice

Voor het wijzigen of stopzetten van een lopend De Loonwerker abonnement neemt u rechtstreeks contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso’s) en problemen met de bezorging.

Prosu

Telefoon: 0320-286939
Email: abonnementen@prosu.nl
Servicepagina: prosu.nl/contact

De Loonwerker niet ontvangen

PostNL bezorgt binnen 2 dagen. Hierdoor kan het voorkomen dat het vakblad niet telkens op dezelfde dag van de maand op uw mat ligt. Is De Loonwerker na 3 dagen nog steeds niet bezorgd of beschadigd aangekomen? Neem dan contact op met 0320-286939 (op werkdagen tussen 09:00 en 17:00). U kunt ook online een bezorgklacht melden via de website van de uitgever.

Verhuizing doorgeven aan De Loonwerker

Gaat u verhuizen of wilt u het vakblad voortaan op een ander adres ontvangen? Geef uw nieuwe adres eenvoudig door via de website van de uitgever.

De Loonwerker opzeggen

Overweegt u uw De Loonwerker abonnement te beëindigen? Bel dan met de klantenservice via 0320-286939 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt uw opzegging ook indienen via het formulier op de uitgever.

Aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Bekijk dan de actuele aanbiedingen voor De Loonwerker en andere vakbladen op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee