Voor het wijzigen of stopzetten van een lopend De Loonwerker abonnement neemt u rechtstreeks contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso’s) en problemen met de bezorging.
Prosu
Telefoon: 0320-286939
Email: abonnementen@prosu.nl
Servicepagina: prosu.nl/contact
De Loonwerker niet ontvangen
PostNL bezorgt binnen 2 dagen. Hierdoor kan het voorkomen dat het vakblad niet telkens op dezelfde dag van de maand op uw mat ligt. Is De Loonwerker na 3 dagen nog steeds niet bezorgd of beschadigd aangekomen? Neem dan contact op met 0320-286939 (op werkdagen tussen 09:00 en 17:00). U kunt ook online een bezorgklacht melden via de website van de uitgever.
Verhuizing doorgeven aan De Loonwerker
Gaat u verhuizen of wilt u het vakblad voortaan op een ander adres ontvangen? Geef uw nieuwe adres eenvoudig door via de website van de uitgever.
De Loonwerker opzeggen
Overweegt u uw De Loonwerker abonnement te beëindigen? Bel dan met de klantenservice via 0320-286939 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt uw opzegging ook indienen via het formulier op de uitgever.
De Loonwerker aanbiedingen en andere vakbladen
Heeft u nog geen abonnement? Klik dan op de onderstaande knop om de actuele aanbiedingen van De Loonwerker te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.