Heeft u een abonnement op vtwonen? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. De meeste zaken regelt u snel en eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, uw bezorging beheren of uw digitale toegang regelen. Komt u er niet uit, dan helpt onze klantenservice u graag verder.
Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen
Contact
Heeft u een vraag over uw vtwonen-abonnement of over de bezorging van het magazine? Neem dan contact op met onze klantenservice of bezorgservice. U kunt ook een bericht sturen via het contactformulier. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een reactie.
| Afdeling | Telefoon | Website |
|---|---|---|
| Klantenservice (NL) | +31-88-5500236 | mijnomgeving.vtwonen.be |
| Klantenservice (BE) | +32-2-4542910 | mijnomgeving.vtwonen.be |
| Bezorgservice | +32-2-4901120 | mijnomgeving.vtwonen.be |
De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Gemiddelde wachttijd: telefonisch 15–20 minuten, via chat ongeveer 2 minuten.
Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.
Uw abonnement wijzigen
Wilt u uw vtwonen-abonnement aanpassen? Dat doet u eenvoudig via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw adres of betaalmethode wijzigen, uw bezorging tijdelijk pauzeren of uw gegevens bijwerken. Zo blijft u zonder onderbreking inspiratie ontvangen voor uw interieur en woonstijl.
vtwonen niet ontvangen
Heeft u het magazine niet ontvangen? Dat is vervelend. U kunt dit eenvoudig melden via de bezorgservice in Mijn Omgeving. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt, zodat u snel weer uw inspirerende woontijdschrift ontvangt.
vtwonen digitaal lezen
vtwonen is een uitgave van DPG Media. Als abonnee kunt u het blad ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Maak dit account aan en koppel het aan uw abonnement om direct toegang te krijgen tot de digitale versie van vtwonen.
Na koppeling kunt u vtwonen lezen op uw smartphone, tablet of computer. Met hetzelfde account heeft u bovendien toegang tot andere digitale magazines van DPG Media.
Meer informatie vindt u op de pagina Digitaal toegang en account.
vtwonen opzeggen
Wilt u uw abonnement op vtwonen stopzetten? Dat kan eenvoudig online via de opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging van uw opzegging. Liever telefonisch contact? Bel dan met +32-2-4542910.
vtwonen aanbiedingen
Nog geen abonnement op vtwonen? Ontdek de actuele vtwonen aanbiedingen op Abonnement.be. Daar vindt u ook aantrekkelijke acties voor andere woonmagazines.
Veelgestelde vragen
Wat is het vtwonen telefoonnummer?
Voor vragen over uw abonnement belt u +31-88-5500236 (NL) of +32-2-4542910 (BE). Voor bezorgservice belt u +32-2-4901120.
Wat moet ik doen als ik vtwonen niet heb ontvangen?
Meld dit via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.
Hoe wijzig ik mijn vtwonen-abonnement?
Wijzig uw adres of betaalgegevens via de verhuisservice of betaalservice in Mijn Omgeving.
Hoe zeg ik mijn vtwonen-abonnement op?
Opzeggen kan online via de opzegpagina of telefonisch via +32-2-4542910.
Hoe lees ik vtwonen digitaal?
Maak een DPG-account aan en koppel dit aan uw abonnement. Daarna kunt u vtwonen digitaal lezen via de website of app. Meer informatie vindt u bij de veelgestelde vragen over digitaal lezen.
