klantenservice

vtwonen België klantenservice

Heeft u een abonnement op vtwonen? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. De meeste zaken regelt u snel en eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, uw bezorging beheren of uw digitale toegang regelen. Komt u er niet uit, dan helpt onze klantenservice u graag verder.

Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen

Contact

Heeft u een vraag over uw vtwonen-abonnement of over de bezorging van het magazine? Neem dan contact op met onze klantenservice of bezorgservice. U kunt ook een bericht sturen via het contactformulier. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een reactie.

AfdelingTelefoonWebsite
Klantenservice (NL)+31-88-5500236mijnomgeving.vtwonen.be
Klantenservice (BE)+32-2-4542910mijnomgeving.vtwonen.be
Bezorgservice+32-2-4901120mijnomgeving.vtwonen.be

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Gemiddelde wachttijd: telefonisch 15–20 minuten, via chat ongeveer 2 minuten.

Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.

Uw abonnement wijzigen

Wilt u uw vtwonen-abonnement aanpassen? Dat doet u eenvoudig via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw adres of betaalmethode wijzigen, uw bezorging tijdelijk pauzeren of uw gegevens bijwerken. Zo blijft u zonder onderbreking inspiratie ontvangen voor uw interieur en woonstijl.

vtwonen niet ontvangen

Heeft u het magazine niet ontvangen? Dat is vervelend. U kunt dit eenvoudig melden via de bezorgservice in Mijn Omgeving. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt, zodat u snel weer uw inspirerende woontijdschrift ontvangt.

vtwonen digitaal lezen

vtwonen is een uitgave van DPG Media. Als abonnee kunt u het blad ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Maak dit account aan en koppel het aan uw abonnement om direct toegang te krijgen tot de digitale versie van vtwonen.

Na koppeling kunt u vtwonen lezen op uw smartphone, tablet of computer. Met hetzelfde account heeft u bovendien toegang tot andere digitale magazines van DPG Media.

Meer informatie vindt u op de pagina Digitaal toegang en account.

vtwonen opzeggen

Wilt u uw abonnement op vtwonen stopzetten? Dat kan eenvoudig online via de opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging van uw opzegging. Liever telefonisch contact? Bel dan met +32-2-4542910.

vtwonen aanbiedingen

Nog geen abonnement op vtwonen? Ontdek de actuele vtwonen aanbiedingen op Abonnement.be. Daar vindt u ook aantrekkelijke acties voor andere woonmagazines.

Veelgestelde vragen

Wat is het vtwonen telefoonnummer?

Voor vragen over uw abonnement belt u +31-88-5500236 (NL) of +32-2-4542910 (BE). Voor bezorgservice belt u +32-2-4901120.

Wat moet ik doen als ik vtwonen niet heb ontvangen?

Meld dit via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.

Hoe wijzig ik mijn vtwonen-abonnement?

Wijzig uw adres of betaalgegevens via de verhuisservice of betaalservice in Mijn Omgeving.

Hoe zeg ik mijn vtwonen-abonnement op?

Opzeggen kan online via de opzegpagina of telefonisch via +32-2-4542910.

Hoe lees ik vtwonen digitaal?

Maak een DPG-account aan en koppel dit aan uw abonnement. Daarna kunt u vtwonen digitaal lezen via de website of app. Meer informatie vindt u bij de veelgestelde vragen over digitaal lezen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee