klantenservice

Lego Ninjago klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Lego Ninjago abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Lego Ninjago niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Lego Ninjago na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Verhuizing doorgeven aan Lego Ninjago

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Lego Ninjago opzeggen

Wilt u uw Lego Ninjago abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Of gebruik het formulier op Aboland.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Lego Ninjago abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Lego Ninjago aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.

Lego Ninjago op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee