Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend OnzeEigenTuin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Het Huis van Linnaeus BV
- Telefoon: 020-3202823
- Email: [email protected]
- Website: https://www.onzeeigentuin.nl/contact/
De klantenservice voor OnzeEigenTuin is telefonisch bereikbaar via 020-3202823 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
OnzeEigenTuin niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter OnzeEigenTuin na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-3202823 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizing doorgeven aan OnzeEigenTuin
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 020-3202823 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
OnzeEigenTuin opzeggen
Wilt u uw OnzeEigenTuin abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-3202823. Of mail naar [email protected].
Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
OnzeEigenTuin abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele OnzeEigenTuin aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tuinbladen op Abonnement.nl.