Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Wielrenblad abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Wielrenblad Media
Telefoon: 0251-257924
Email: abonnementen@soulonline.nl
Facebook: https://www.facebook.com/WIELRENBLAD/
Twitter: https://twitter.com/wielrenblad
Website: https://ridersguide.nl/wielrennen/abonnee-service/
De klantenservice voor Wielrenblad wordt verzorgd door Aboland en is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Wielrenblad niet bezorgd
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Wielrenblad een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Wielrenblad echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bezorgklachten kunnen ook online worden doorgegeven via onderstaande formulier.
https://ridersguide.nl/wielrennen/abonnee-service/
Adreswijziging doorgeven
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Wielrenblad. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
Adreswijzigingen kunnen ook online worden doorgegeven via onderstaande formulier.
https://ridersguide.nl/wielrennen/abonnee-service/
Wielrenblad opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Houdt rekening van een opzegtermijn van 3 maanden.
U kunt ook online opzeggen via onderstaande formulier.
https://ridersguide.nl/wielrennen/abonnee-service//detail_opzeggen
Wielrenblad aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Bekijk de aanbiedingen voor alle fietsbladen. Of klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Wielrenblad.