Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend topGear Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- TopGear Magazine
- Telefoon: 020-7601236
- Email: [email protected]
- Facebook: https://www.facebook.com/topgearnl
- Twitter: https://twitter.com/TopGearNL
- Website: https://topgear.nl/contact/
De klantenservice voor topGear Magazine is telefonisch bereikbaar via 020-7601236 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
topGear Magazine niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter topGear Magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-7601236 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizing doorgeven aan topGear Magazine
Bent u verhuisdt? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 020-7601236 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
topGear Magazine opzeggen
Wilt u uw topGear Magazine abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-7601236. Of mail naar [email protected].
Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
topGear Magazine abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele topGear Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.